Vesiballast
MacGregor (Tattoo jahtide eelkäija) arendas välja vesiballasti kontseptsiooni, mis nüüdseks on laialt kopeerimist leidnud ja standardiks saanud kogu treilerjahtide tööstuses. Vesiballasti süsteem teeb võimalikuks paadi kerge kaalu, mida on nii treilerdamiseks kui suurel kiirusel sõitmiseks vaja ja samas annab piisavalt kaalu stabiilseks ja turvaliseks sõiduks.
Peale vettelaskmist avatakse ahtri klapp, kere põhjas asuv paak täitub 5-e minutiga 550 liitri mereveega ja klapp suletakse. Purjedega sõidul muudab ballast paadi stabiilseks ja isepüstuvaks. Kui paadiga on uuesti treilerile sõidetud, siis klapp avatakse, auto ja treiler eemalduvad veest ja vesi voolab välja, jättes järelevedamiseks oluliselt kergema kandami. Paaki on võimalik tühjendada ka vees- avades ahtris oleva klapi ja sõites mootori jõul kiirusega üle 6 sõlme voolab vesi ise umbes 4 minutiga välja.
Peale vettelaskmist avatakse ahtri klapp, kere põhjas asuv paak täitub 5-e minutiga 550 liitri mereveega ja klapp suletakse. Purjedega sõidul muudab ballast paadi stabiilseks ja isepüstuvaks. Kui paadiga on uuesti treilerile sõidetud, siis klapp avatakse, auto ja treiler eemalduvad veest ja vesi voolab välja, jättes järelevedamiseks oluliselt kergema kandami. Paaki on võimalik tühjendada ka vees- avades ahtris oleva klapi ja sõites mootori jõul kiirusega üle 6 sõlme voolab vesi ise umbes 4 minutiga välja.